Polityka Jakości jest nadrzędnym elementem strategii funkcjonowania naszej firmy.
Zaufanie Klientów osiągane jest poprzez zapewnianie wysokiej jakości usług, które spełniają ich indywidualne potrzeby i wymagania.
Każdy Klient korzystający z usług Agencji Kreatywnej ARANDO jest sprawnie i kompetentnie obsłużony.
Główne kierunki naszej polityki jakości to:
- zagwarantowanie profesjonalnej i kompleksowej obsługi Klienta
- nawiązanie z Klientami trwałych, partnerskich kontaktów handlowych, pozwalających na spełnienie oczekiwań i wymagań
- zdobycie uznania Klientów
- wykorzystanie wiedzy o potrzebach Klientów do doskonalenia świadczonych usług
- każdy nasz pracownik jest świadomy że wykonywana przez niego praca służy pełnemu usatysfakcjonowaniu Klienta
- kształtowanie wśród pracowników przekonania o znaczeniu jakości
- systematycznie dążymy do stałego podnoszenia kwalifikacji naszych pracowników
- świadomie przestrzegamy zasad, dzięki którym nasze usługi zawsze realizowane są na najwyższym poziomie
- stabilne, stałe procedury budowania pozytywnego klimatu zaufania wśród naszych Klientów
- lojalne i uczciwe zapewnienie Klientom najlepszych rozwiązań, doradzanie i opieka nad każdym projektem, bez względu na jego wielkość i charakter